حکومت سیلاب متاثرین کی بحالی اور مدد کے لیے بھرپور کوشش کر رہی ہے، کائرہ

اسلا م آباد: وزیراعظم میاں شہباز شریف کے مشیر برائے امور کشمیر قمرالزمان کائرہ نے کہا ہے کہ ملک میں حالیہ بارشوں کے باعث بہت نقصان ہوا ہے، سندھ، بلوچستان اور جنوبی پنجاب حالیہ بارشوں سے زیادہ متاثر ہوئے ہیں، حکومت سیلاب متاثرین کی بحالی اور مدد کے لیے بھرپور کوشش کر رہی ہے۔

پاکستان پیپلزپارٹی کے رہنما قمرالزماں کائرہ نے کہا کہ کیمپ کے منتظمین اورزمرد خان کا شکر گزار ہوں، اس عمل میں اسکول کے بچے اور صحافی چندہ دے رہے ہیں۔

انہوں نے یہ بات نیشنل پریس کلب اسلام آباد کے باہر پاکستان سویٹ ہوم اور پی ایف یو جے کے مشترکہ فلڈ ریلیف کیمپ میں پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کہی۔ اس موقع پر چودھری منظور احمد، وزیراعلیٰ سندھ کے معاون خصوصی برائے انسانی حقوق اور بلاول ہاؤس میڈیا سیل کراچی کے انچارج سریندر ولیسائی اور زمرد خان سمیت دیگر رہنما بھی موجود تھے۔

انہوں نے کہا کہ ہم نے منفی کام نہیں کرنا ہے اور اگر سیاست بری ہے تو اس کو بند کردینا چاہیے، انہوں نے کہا کہ اس مرتبہ پہلے سے بہت زیادہ بارشیں ہوئی ہیں، تسلسل کے ساتھ بارش میں اضافہ بھی ہو رہا ہے، تمام حکومتی ادارے و محکمے گراؤنڈ پر ہیں۔

وزیراعظم کے مشیر قمر الزماں کائرہ نے کہا کہ پی ڈی ایم اے اور این ڈی ایم اے گراؤنڈ پرہیں، سیلاب متاثرین کی بحالی میں تمام ادارے مل کر کام کر رہے ہیں۔

جواب دیں

Please enter your comment!
Please enter your name here

4 + 4 =