اگر مگر چھوڑو اسمبلیاں توڑو، رانا ثنا اللہ کا عمران خان کو چیلنج

وفاقی وزیر داخلہ راناثنااللہ کا کہنا ہے کہ عمران خان کو چیلنج ہے اسمبلیاں توڑیں، اگلے الیکشن کو چھوڑیں اسی الیکشن میں فیصلہ ہو جائے گا۔

اسلام آباد میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے وزیرداخلہ رانا ثنااللہ کا کہنا تھا کہ عمران خان نے شہباز شریف اور ان کے خاندان پر جھوٹا الزام لگایا گیا، اور ان کے خلاف خبریں شائع کراتا رہا، لیکن ڈیلی میل نے تسلیم کیا کہ ان سے غلطی ہوئی۔

وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ عمران خان اپنے اوپر لگائے الزامات کا جواب دینے کی پوزیشن میں نہیں، آڈیومیں کہتے ہیں مرشد فکر نہ کریں جو کہہ رہے ہیں وہ کر دیں گے، آپ نے صرف گھڑی نہیں بیچی بلکہ پورا توشہ خانہ بیچ ڈالا، ٹھیکیداروں کو گھروں پر بلا کر پیسے لیے جاتے تھے، ان کے گھروں میں نوٹ گننے والی مشینیں موجود تھیں۔

رانا ثنااللہ نے کہا کہ عمران خان نے جتنا نقصان وزیراعظم بن کرملک کو دیا اس کا ادراک کریں، عمران خان اور شہزاداکبر سے مطالبہ ہے کہ جھوٹے الزامات لگانے پر پوری قوم سے معافی مانگیں، اور پی ٹی آئی کے لوگ چور اور جھوٹے شخص کو لیڈر شپ کے عہدے سے ہٹائیں۔

وزیرداخلہ کا کہنا تھا کہ نوازشریف کےاستقبال کی تیاریاں آج سے شروع کر دی ہیں، الیکشن کا اعلان ہوگا تو پارٹی کو لیڈ کرنے نوازشریف آئیں گے، ہم اسمبلی توڑنے کے نہیں، مدت پوری کرنے کے حق میں ہیں، عام انتخابات اگلے سال اکتوبر میں ہی ہوں گے۔

جواب دیں

Please enter your comment!
Please enter your name here

+ 31 = 41