اوپن مارکیٹ ریٹس

ہمیں فالو کریں

1,082,470FansLike
10,010FollowersFollow
593,700FollowersFollow
217,388SubscribersSubscribe

رؤف حسن حملہ کیس: گاڑی کا ڈیٹا نہ مل سکا،میک اپ کہ وجہ سے شناخت کے امکانات کم

اسلام آباد، پی ٹی آئی کے ترجمان رؤف حسن پر حملہ کرنے والے خواجہ سرا کا چہرہ بھاری میک اپ کی وجہ سے مشکل سے پہچانا جاسکتا ہے۔

رؤف حسن پر حملے کی تحقیقات جاری ہیں اور تفتیشی ذرائع کا کہنا ہے کہ پی ٹی آئی رہنما پر حملہ کرنے والے خواجہ سرا گاڑی میں ستارہ مارکیٹ آئے تھے، ڈیٹا نہیں مل سکا کیونکہ گاڑی پر لکھے حروف مدھم پڑ گئے تھے۔

تفتیشی ذرائع کا کہنا ہے کہ حملہ آوروں کے بارے میں نادرا کی رپورٹ کا انتظار ہے، حالانکہ بھاری میک اپ کی وجہ سے چہرے کی شناخت کے امکانات کم ہیں۔

واضح رہے کہ نامعلوم خواجہ سراؤں پر حملے کا مقدمہ ابپارہ پولیس اسٹیشن میں رؤف حسن کی جانب سے درج کرائی گئی شکایت میں درج ہے جس میں قتل کی کوشش اور جان سے مارنے کی دھمکیاں دینے جیسے دیگر الزامات بھی شامل ہیں۔

ایف آئی آر کے مطابق رؤف حسن ایک ٹیلی ویژن پروگرام میں شرکت کے بعد پارکنگ کی طرف جارہے تھے جب ان پر حملہ کیا گیا، ایک شخص جو کہ ایک خواجہ سرا دکھائی دے رہا تھا اس نے روکا اور ان پر حملہ کیا، اسی وقت تین دوسرے لوگ جو کہ خواجہ سرا لگ رہے تھے، آئے اور ان پر جان لیوا حملہ کیا۔

ایف آئی آر کے مطابق تیز دھار چیز سے گردن کاٹنے کی کوشش کی گئی، جبکہ وہ خود کو بچانے کے لیے پیچھے ہٹے تو کسی تیز دھار چیز سے اس کے چہرے پر وار ہوا۔

latest urdu news