اوپن مارکیٹ ریٹس

ہمیں فالو کریں

842,552FansLike
9,978FollowersFollow
561,200FollowersFollow
181,482SubscribersSubscribe

بیرسٹر گوہر کو چیئرمین شپ کے عہدے سے کیوں ہٹایا گیا؟ شیر افضل مروت نے وجہ بتا دی

پاکستان تحریک انصاف کے رہنما اور نو منتخب رکن اسمبلی، شیر افضل مروت نے بتایا ہے کہ بیرسٹر گوہر کو چیئرمین کے عہدے سے ہٹانے کے پیچھے نااہلی اور خراب کارکردگی ہے۔

جیو نیوز سے خصوصی گفتگو کے دوران شیر افضل مروت نے کہا کہ بیرسٹر گوہر شریف اور اچھے انسان ہیں لیکن ان کی کارکردگی قابل اطمینان نہیں تھی۔

شیر افضل مروت نے یہ بھی اظہار کیا کہ بیرسٹر گوہر علی خان کو چیئرمین شپ سے ہٹانے کا باعث ان کی نااہلی اور خراب کارکردگی ہے۔ انہوں نے کہا کہ پارٹی کے دفاتر چلانے کے لیے ہر وقت متحرک رہنا ہوتا ہے لیکن ایسا نہ ہوا۔

پنجاب اسمبلی کا اجلاس شروع، ارکان حلف اٹھائیں گے

پی ٹی آئی رہنما نے بتایا کہ بیرسٹر گوہر کو تین ماہ کا وقت دیا گیا تھا مگر وہ کامیاب نہ ہو سکے، اور ورکرز کے احتجاج اور دیگر توقعات تھیں جس میں بیرسٹر گوہر ناکام رہے۔

شیر افضل مروت نے مزید بیان کیا کہ انتخابی نتائج کے بعد قیادت کی اپروچ قابل ستائش نہ تھی، اور بیرسٹر گوہر کو لیڈ کرنا چاہیے تھا لیکن وہ ناکام رہے۔

دھاندلی کا الزام لگانے والوں کے خلاف قانونی چارہ جوئی ہو گی: بلاول بھٹو

یاد رہے کہ پی ٹی آئی کی جانب سے الیکشن سے چند روز قبل جن انتخابات کا اعلان کیا گیا تھا اس میں بیرسٹر گوہر کو چیئرمین شپ کے عہدے پر نامزد کیا گیا تھا جبکہ گزشتہ روز تحریک انصاف کی جانب سے انٹرا پارٹی الیکشن کے شیڈول کا اعلان کیا گیا جس میں بتایا گیا کہ بیرسٹر علی ظفر چیئرمین کے امیدوار ہوں گے۔