کرنسی کنورٹر

اوپن مارکیٹ ریٹس

ہمیں فالو کریں

759,165FansLike
9,842FollowersFollow
534,000FollowersFollow
146,564SubscribersSubscribe

ٹائٹن آبدوز حادثہ کے4 ماہ بعد انسانی باقیات برآمد

ٹائی ٹینک کے ملبے کی سیر کو جانے والی ٹائٹن نامی آبدوز کے حادثے کے چار ماہ بعد بالآخر سمندر کی تہہ سے مبینہ طور پر انسانی باقیات برآمد کر لی گئیں۔

ڈیلی سٹار کے مطابق امریکی کوسٹ گارڈز کی طرف سے تصدیق کی گئی ہے کہ گزشتہ روز انہوں نے اوشن گیٹ کمپنی کی آبدوز کے ٹکڑے دریافت کیے ہیں، جن میں ایک بڑا ٹکڑا بھی شامل ہے۔آبدوز کے ٹکڑوں کے ساتھ کچھ انسانی باقیات بھی برآمد کی گئی ہیں۔

امریکی کوسٹ گارڈ کی طرف سے جاری بیان کے مطابق سمندر کی تہہ سے نکالی گئی انسانی باقیات تجزیئے کے لیے میڈیکل پروفیشنلز کو بھجوا دی گئی ہیں۔

latest urdu news

کوسٹ گارڈ کی طرف سے سمندر کی تہہ سے نکالے گئے آبدوز کے سب سے بڑے ٹکڑے کی تصاویر بھی جاری کی گئی ہے۔ یہ آبدوز کے پچھلے حصے کا ٹکڑا ہے جس پر ’اوشن گیٹ‘ اور ’ٹائٹن‘ کے الفاظ لکھے ہوئے ہیں۔

واضح رہے کہ اس روح فرسا سانحے میں آبدوز پھٹ جانے کے باعث اس میں سوار ٹائی ٹینک کا ملبہ دیکھنے کے لیے جانے والے پانچوں افراد لقمہ اجل بن گئے تھے۔

ان لوگوں میں ایک پاکستانی باپ بیٹا بھی شامل تھے۔ امریکی کوسٹ گارڈ کو یہ ملبہ اور انسانی باقیات سمندر کی تہہ میں پڑے ٹائی ٹینک کے ملبے سے لگ بھگ 1600فٹ کے فاصلے پر ملی ہیں۔