اوپن مارکیٹ ریٹس

ہمیں فالو کریں

972,745FansLike
10,008FollowersFollow
575,700FollowersFollow
200,591SubscribersSubscribe

چوہدری شجاعت کی پرویز الہیٰ سے جیل میں ملاقات

مسلم لیگ (ق) کےسربراہ چوہدری شجاعت حسین نے جیل جاکر سابق وزیراعلیٰ پرویز الہٰی سے ملاقات کی ہے۔ دونوں رہنماوں کے درمیان ملاقات ایک گھنٹے تک جاری رہی۔

دوسری جانب پنجاب اسمبلی میں بھرتیوں میں مبینہ بدعنوانی سےمتعلق کیس میں اینٹی کرپشن کورٹ نے پرویز الہٰی کی درخواست ضمانت پر فیصلہ محفوظ کر لیا۔ درخواست ضمانت سےمتعلق محفوظ فیصلہ کل سنایاجائے گا۔

اس سے قبل 13 جون کو لاہور ہائی کورٹ کے جسٹس وحید خان نے پرویز الٰہی کے دوبارہ جسمانی ریمانڈ کے ایڈیشنل سیشن جج صائمہ ریاست کے فیصلے کو معطل کر دیا۔

نامعلوم افراد کی کار پر فائرنگ کمسن بچی سمیت 3 افراد جاں بحق

جس کے بعد مجسٹریٹ نے پرویز الہی کو واپس جیل بھجوا دیا، لاہور ہائی کورٹ میں پرویز الہی کے وکلا نے ایڈیشنل سیشن جج کے پرویز الہی کا ریمانڈ دینے کے فیصلے کو چیلنج کیا تھا۔

خیال رہے کہ اینٹی کرپشن نے پرویز الہٰی سمیت دیگر کے خلاف مقدمہ درج کررکھا ہے، ترجمان اینٹی کرپشن کا کہنا ہے کہ پرویزالہیٰ کو رواں ماہ کے اوائل میں گوجرانوالہ میں درج مقدمے میں اینٹی کرپشن ہیڈکوارٹر سے گرفتار کیا گیا۔

پرویزالہیٰ سے کرپشن کی مختلف انکوائریزمیں تفتیش درکارہے، مقدمات کےعلاوہ جاری انکوائری میں بھی مزید مقدمات درج ہونے کا امکان ہے۔