کلچ کیسے کام کرتا ہے،جانئے حیرت انگیز انجینئرنگ

کیا آپ نے کبھی سوچا ہے کہ جب آپ کلچ دبائیں گے تو کار کے اندر کیا ہو رہا ہے؟
پیڈل یا کیوں آپ کو کلچ پیڈل دبانے کی ضرورت ہے اس سے پہلے کہ آپ ای میں گیئرز منتقل کریں مینئول ٹرانسمیشن کار
یہ ویڈیو آپ کو ان سوالات کے منطقی جوابات دیتی ہے ۔
ویڈیو کے آخر میں ہم بات کرینگے کہ کیسے پہاڑوں چڑھائی چڑھنے کیلئے اسے بریک کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے
بھی کریں گے ایک ابتدائی آغاز میں کلچ کے ذریعہ کھیلے گئے اہم کردار کو سمجھیں
ایک کلچ کی ضرورت کو سمجھنے دو پہلے an کی اناٹومی کو سمجھیں اندرونی دہن انجن کار اندرونی دہن انجنوں میں بہت محدود ہے
torque بینڈ اور اس وجہ سے ڈرائیو کی رفتار کو موثر طریقے سے مختلف کرنے کی خاطر پہیے کے اندرونی دہن انجن کاروں کو ٹرانسمیشن سسٹم کی ضرورت ہوتی ہے اس ٹرانسمیشن کا استعمال یقینی بناتا ہے کہ انجن اس کے اندر کام کررہا ہے زیادہ سے زیادہ آر پی ایم کی حد اور ڈرائیونگ کے حالات کے مطابق گیئر کو تبدیل کرکے ٹرانسمیشن ڈرائیو وہیل کی رفتار کو کنٹرول کرنے میں معاون ہے دستی ٹرانسمیشن کار میں یہ گیئر تبدیلیاں کرنا کوئی آسان کام نہیں ہے دستی ٹرانسمیشن انجن کی طاقت کے ساتھ ہموار گیئر تبدیل کرنا ٹرانسمیشن کے بہاؤ کو بند کرنا ہوگا تاہم یہ عملی نہیں ہے صرف اس گیئر تبدیلی کے ل the انجن کو آف کرنا کلچ مختصر طور پر اس مقصد کے لئے استعمال کیا جاتا ہے کلچ ایک طریقہ کار ہے انجن کو تبدیل کیے بغیر ٹرانسمیشن میں بجلی کے بہاؤ کو منقطع کریں چلو سمجھتے ہیں کہ یہ کس طرح کام کرتا ہے کلچ کا بنیادی حصہ پر مشتمل ہوتا ہے دونوں طرف اعلی رگڑ مواد کے ساتھ لیپت ایک ڈسک ایک آسان کلچ ڈسک کو یہاں دکھایا گیا ہے اگر یہ بیرونی طاقت ہے تو یہ ڈسک اڑنا پر بیٹھی ہے کلچ ڈسک کے خلاف پریس کلچ ڈسک بھی ساتھ بدل جائے گی مکھی قوت کی وجہ سے اڑنا پہل ٹرانسمیشن کا ان پٹ شافٹ ہے ڈسک سے منسلک تاکہ جب بیرونی طاقت ڈسک پر لاگو ہو انجن کی طاقت ٹرانسمیشن سسٹم میں منتقل ہوجائے گی یہ بیرونی طاقت دباؤ پلیٹ بہار کے نظام کے ذریعہ فراہم کی جاتی ہے اس نظام کا احاطہ فلائی وہیل کے ساتھ مضبوطی سے منسلک ہے لہذا دباؤ پلیٹ مضبوطی سے رگڑ کلچ ڈسک اور دبائیں انجن پاور ٹرانسمیشن سسٹم میں منتقل کی جائے گی لیکن ایسا ہی ہے عام ڈرائیونگ میں تو کلچ کے ساتھ بجلی سے محرومیت کیسے کی جاتی ہے منقطع ہونے کے مقصد کے لئے ایک خاص قسم کا موسم بہار میں پیش کیا گیا ہے دباؤ پلیٹ اسمبلی اس موسم بہار کو ڈایافرام بہار کے نام سے جانا جاتا ہے اس ڈایافرام موسم بہار کو بہتر طور پر سمجھو کہ ڈایافرام حرکت لاتے ہیں اس معاملے میں اس دائرے کے آس پاس طے شدہ ہے اگر آپ کے درمیان کا حصہ دبائیں موسم بہار کے طور پر ظاہر کیا گیا ہے بیرونی حصہ مخالف سمت میں جانا چاہئے ڈایافرام بہار دباؤ پلیٹ اور کور کے درمیان بیٹھتا ہے اس کنفگریشن کو بہتر طور پر سمجھیں آئیں اس کا ایک کراس سیکشن لیں اسمبلی ڈایافرام بہار کا بیرونی حصہ دباؤ ڈسک سے جڑا ہوا ہے اس کا مطلب ہے کہ اگر آپ داخلی حصے کو دبائیں گے جیسا کہ دباؤ ڈسک کی طرح دکھایا گیا ہے رگڑ ڈسک سے دور ہٹیں اس طرح بجلی کا بہاؤ بند ہوجائے گا جب آپ کلچ پیڈل دبائیں تو ٹرانسمیشن میں ایسا ہی ہوتا ہے ایک ہائیڈرولک نظام کلچ حرکت کو ڈایافرام کے مرکز میں منتقل کرتا ہے بہار جب ڈایافرام بہار دبایا جاتا ہے تو اس دوران بجلی کا بہاؤ بند کردیا جاتا ہے جب آپ گیئر کو تبدیل کرسکتے ہیں تو گیئر کے بعد کلچ پیڈل جاری ہوتا ہے تبدیلی اور بجلی کا بہاو پھر بھی جاری ہے اس طرح کلچ کام کرتا ہے اصل کلچ میں آپ کلچ ڈسک پر کچھ کنڈلی کے چشمے دیکھ سکتے ہیں ان اسپرنگس کا مقصد ان اتار چڑھاؤ کو ہموار کرنے کے لئے استعمال ہوتا ہے اور انجن کی پاور آؤٹ پٹ سے کمپن یہ واضح ہے کہ مرکز اور ڈسک ہیں براہ راست منسلک نہیں انجن کی طاقت پہلے ڈسک تک پہنچتی ہے پھر اس کی منتقلی ہوتی ہے اسپرنگس اور آخر میں آؤٹ پٹ مرکز تک اس کا مطلب یہ ہے کہ چشمے ہوں گے انجن اور بجلی کے بہاؤ کے بیشتر اتار چڑھاؤ کو نم کریں گاڑی میں منتقل حرکت بہت ہموار ہوگی آئیے ہم کاریں چلانے میں ایک انتہائی اہم اور مشکل کام دریافت کرتے ہیں دستی ٹرانسمیشن اوپر سے شروع ہوتی ہے یہاں تک کہ گاڑی میں بغیر ہینڈ بریک کے بھی ، آپ اس کلچ تکنیک کو شروع کرنے کے لئے استعمال کرسکتے ہیں اوپر کی طرف اشارہ کرتے ہوئے ایک ابتدائی آغاز میں بریک اور کلچ پیڈل دونوں دبائے جاتے ہیں انجن چل رہا ہے اب کلچ پیڈل جزوی طور پر جاری کریں جب تک کہ آپ محسوس نہ کریں کلچ کاٹنے سے کلچ کاٹنے کا تجربہ کیا جاسکتا ہے آپ کے پاؤں پر یہ محسوس ہوسکتا ہے کہ جیسے انجن اس وقت کانپ رہا ہے ، چاہے آپ ہی بریک پیڈل جاری کریں آپ دیکھ سکتے ہیں کہ گاڑی جزوی طور پر رول نہیں کرے گی جاری کلچ ایک بریک کی طرح کام کرتا ہے اب آپ گیس پیڈل اور کار کو دباسکتے ہیں آگے بڑھیں گے یہاں بڑا سوال یہ ہے کہ یہ کس طرح کرتا ہے جزوی طور پر وقفے کی طرح کلچ ایکٹ کی وقفے سے یہ وقفے کا رجحان کچھ بھی نہیں ہے لیکن طاقت کا کھیل ایک بالکل مجبور متوازن حالت میں متوازن ہے گاڑی کی خواہشات رول نہیں کرسکیں گی اور کشش ثقل کی کھینچ ہوگی پہیے پر مستحکم رگڑنے والی طاقت کی طرح گاڑی کے پہیوں کو کسی دوسری فورس بیلنس فورس کے ذریعے چلنے سے روکتا ہے انجن فارورڈ فورس اور ایک ہی جامد رگڑنے والی طاقت کے مابین توازن برقرار رکھیں جب آپ جزوی طور پر کلچ کو چھوڑ دیتے ہیں اور یہ کلچ آپ کو کاٹنے میں توازن رکھتا ہے جب یہ قوتیں موجود ہیں تو نادانستہ طور پر یہ سارے طاقت کے توازن انجام دے رہے ہیں کامل توازن پہیے ٹرانسمیشن سسٹم اور کلچ ڈسک پر اس طرح نہیں گھوم سکے گا کہ کلچ کاٹنے سے بریک کا کام ہوتا ہے لیکن یاد رکھنا رگڑنے والی سطحوں کے مابین کشمکش کی طاقت انجن کو آگے بڑھاتی ہے اس معاملے میں طاقت کا نتیجہ یہ ہوگا کہ رگڑ مواد کو پہن کر پھاڑ پڑے کلچ ڈسک پر ہم امید کرتے ہیں کہ یہ ویڈیو آپ کو ایک بہتر انجینئر بننے کے قابل بنائے گی۔
اگر آپ اس کے متلعقہ ویڈیو دیکھنا چاہتے ہیں تو نیچے دیے گئے لنک پر کلک کریں
اڑیوں کا کلچ کیسے کام کرتا ہے،اس کے پیچھے کی انجینئرنگ کا بہتر طریقے سے جان لینا ضروری ہے

جواب دیں

Please enter your comment!
Please enter your name here

+ 70 = 77