اوپن مارکیٹ ریٹس

ہمیں فالو کریں

1,073,563FansLike
10,013FollowersFollow
592,200FollowersFollow
217,388SubscribersSubscribe

ورلڈکپ میں کھلاڑیوں کی بدترین کارکردگی، سینٹرل کنٹریکٹس کا ازسرنو جائزہ لینے کا فیصلہ

لاہور، ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ میں قومی کرکٹ ٹیم کی ناقص کارکردگی کے بعد پاکستان کرکٹ بورڈ نے قومی کرکٹ کھلاڑیوں کے اہم معاہدوں کا از سر نو جائزہ لینے کا فیصلہ کیا ہے۔

ذرائع نے بتایا کہ پہلے مرحلے میں اچھی کارکردگی نہ دکھانے والے بین الاقوامی کرکٹرز کو سینٹرل کنٹریکٹ میں تنزلی کردی جائے گی اور بہت سے کرکٹرز سینٹرل کنٹریکٹ سے باہر رہ جائیں گے۔

بین الاقوامی کرکٹر کا گزشتہ سال یکم جولائی سے تین سال کا معاہدہ تھا لیکن ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ میں ان کی خراب کارکردگی کے بعد ان کا سینٹرل کنٹریکٹ فی الحال زیر غور ہے۔

قومی ٹیم کو ایشیا کپ، آئی سی سی ورلڈ کپ اور ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ میں عبرتناک شکست کا سامنا کرنا پڑا اور اس سے قبل آسٹریلیا اور نیوزی لینڈ کے دورے میں بھی ناکامی کا سامنا کرنا پڑا۔

ذکا اشرف کے کوچنگ دور میں بین الاقوامی کرکٹ کھلاڑیوں پر سالانہ تنخواہوں میں اضافے کا دباؤ تھا تاہم اس اضافے کے بعد قومی ٹیم ایشیا کپ اور گزشتہ سیزن میں آئی سی سی ورلڈ کپ ہار گئی۔

بین الاقوامی کرکٹرز کی تنخواہوں اور کھلاڑیوں کے کنٹریکٹ کو برقرار رکھنے کے حوالے فیصلے ہونگے، ذکا اشرف کے دور میں تنخواہوں میں اضافے کے معاملے کو بھی دیکھا جائے گا۔

پی سی بی کے چیئرمین محسن نقوی اور ایگزیکٹوز رات گئے دفتر میں موجود تھے اور ٹیم کی بدترین کارکردگی اور سینٹرل کنٹریکٹ پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

latest urdu news